Igra z naravnim in odpadnim materialom – skupina Medvedki (Dolinca)

Pretekli dnevi so v naši skupini minili v znamenju igre z naravnim in odpadnim materialom.

V predšolskem obdobju je zelo pomembno, da zagotovimo bogato in spodbudno učno okolje, ki otrokom ponuja možnost za igro in učenje z različnimi snovmi, predmeti in materiali. Posebej uspešni v zagotavljanju spodbudnega učnega okolja so nestrukturirani materiali, ki jih otroci spoznavajo, preizkušajo njihove lastnosti, rokujejo z njimi, se igrajo na različne načine in tako prek njih pridobivajo različne (učne) izkušnje.

  • Plezali smo v škatle, gradili stolp, naredili vlak, kačo, igrali na »bobne«
  • Spoznavali smo različen material ( lastnosti papirja )- časopisni papir, karton, škatle;
  • Igrali smo se preproste gibalne, ritmične in govorne igrice, igre skrivalnic;
  • Sestavljali smo škatle, jih odpirali in zapirali, ter vanje vtikali predmete;
  • Se vozili v škatlah;
  • Se igrali in rokovali s škatlami, jih tipali in prenašali naokrog;
  • Razvijali fino motoriki;
  • Se urili v pripenjanju kljukic za obešanje perila;
  • Se igrali svoj mini golf;
  • Risali smo na plastično podlago;
  • Imeli smo taborni ogenj in igrali z lesenimi paličicami;
  • Kuhali z želodki;
  • Razvrščali gumbke in fižolčke; …

Comments are closed.